מספר שבועות תכננו את הפקת צילומי הביוטי עבור חברת הקוסמטיקה כריסטינה.
תכנון הצילומים בצילומי ביוטי הוא שלב חשוב המורכב מכמה שלבים, השלב הראשון הינו הבנה מדוייקת ומקיפה לדרישות הלקוח מהצילומים: לאיזה קהל יעד הצילומים פונים, ובאילו מדיות הם יפורסמו. תשובות לשאלות אילו ישפיעו על בחירת הדוגמנית, בחירת הסטיילינג לצילום וסגנון הצילום עצמו ואם אילו בעלי מקצוע נעבוד (איפור, שיער, סטיילינג).

שלב תכנון מוצלח הינו תוצאה ישירה לשיתוף פעולה מלא, פורה ומפרה בין לקוח, מעצב וצלם, ועל כך אני מודה ונהנתי מהתהליך העבודה עם המנכ"ל תומר זהבי והמעצב איגור פישבין, תודה !
ערכנו מספר רב של אודישנים לדוגמניות. לא מספיק לפגוש פנים מול פנים את הדוגמנית, חשוב לערוך מספר טסטים בפועל. אחד הקשיים הגדולים באודישינים היה למצוא דוגמנית בטווח הגילאים המתאים.

יאנה גור נבחרה להפקת הצילומים הנ"ל, אישה שמשדרת בריאות פונה לקהל הנשים שנמצאות באמצע שנות חייהם (בנות ה- 30 +), פשוטה – "מה שיש לי זה מה שאת רואה", משדרת אמינות. הצילומים אמורים לפרסם סדרת מוצרים ולתאר את יתרונותיהם: אמידות, מקיים את כל הבטחות המוצר. הצילומים אמורים להתפרסם בנקודות הרכישה בארץ ובחו"ל.
סגנון הצילום שעונה על דרישת המודעות הינו נקי ופשוט, לבן על לבן. צילומים אלה דורשים ידע בתאורה ומיומנות כדי להוציא עומק ונפח למרחב ולדוגמנית.
בצילומים השתמשתי בתאורה מורכבת שיצרה קונטרסט בין הרקע הלבן מול הבגד הלבן .(במידה ויש לכם שאלות לגבי טכניכת הצילום או כל שאלה אחרת בנוגע להפקה ,אשמח לשתף).

בצילומים בקו נקי אני מתפוצץ מקריאטיביות מיכוון שהדוגמנית היא הדבר היחידי שיש לי על סט הצילום ולכן האינטרקציה ביני לבינה היא הדבר שיוצר את התוצאה הסופית שרציתי להגיע אליה.

צילומים אלו צולמו לחברת כריסטינה אשר מפתחת ומייצרת מוצרי קוסמטיקה החשוב מכל היה אחידות עור הפנים וכאן ניכנס שחר לתמונה
ובשלבי עיבוד התמונה הקפיד מאוד על פיגמנטציה של העור ואחידותו
(גם בנושא עיבוד וריטוש אם יש שאלות אשמח לענות)

כבר כתבתי שמאוד נהנתי בהפקה הנ"ל אז שוב אני כותב זאת ועם המון תודה לכל מי שהיה שותף: דוגמנית – יאנה גור | איפור – תומה גילאון | עיצוב שיער – דן שארפ | סטיילינג – מרק אורן | שחר לויכטר – עיבוד דיגיטלי (in house)
מאחורי הקלעים של הצילומים לחברת הקוסמטיקה כריסטינה:

מקבץ תמונות מהפרוייקט

[slide]