IMG_0125-copy

האם יש אמן שעובד ללא השראה? נדמה שלא. צילום בעיני היא עבודת אומנות ובתור צלם אני ניזון ממגוון מקורות שמשרים עלי השראה מדי יום.

כך למשל, מנה טובה במסעדה עבורי היא הרבה מעבר לאוכל. כשהמנות מגיעות אל השולחן מעוצבות להפליא ובעוד שכולם תוהים בינם לבין עצמם מאיזה קצה לחתוך את האנטריקוט או איך להעמיס את הפסטה על המזלג בלי שתיפול, אני בינתיים צד את זרקור האור המדויק שמטיל את הצל על מנת הבשר שלי, ויוצר את הצילום המושלם. לא פלא שאני נשאר בין אחרון הסועדים בשולחן.

IMG_0141-copy

גם שיחה טובה עם חברים קרובים ללא ספק עושה לי את זה. תמיד על הדרך, בין הצחוקים והשטויות נופל איזה אסימון, נדלק איזה רעיון והגלגלים בראש מתחילים לנוע. בינינו, אין כמו שיחה טובה עם חבר שהולך לצדך במשך שנים, מכיר את השריטות שלך ויודע איך להצית לך את הברק בעיינים עם איזה רעיון מדליק.

IMG_01141

וזה מביא אותי לשחר, העובד המסור והנאמן שלי שצועד איתי בשבילי הקריירה מעל לעשור. העובדה שבתקופה האחרונה שחר מתגוררבגרמניה, במרחק של אלפי קילומטרים ממני, לא מפריעה לתקשורת הבלתי פוסקת שלנו על כל פרט ופרט בעבודת הצילום. אנחנו מתכתבים ברשת מהבוקר עד הלילה, מעשירים אחד את השני ברעיונות, עושים סיעור מוחות משותף ויוצרים את הצילום בסינרגיה.

לאחרונה התאהבתי גם בשוטטות ברחבי רשת ה- Pinterest , התוכן העשיר שמגיע לרשת הזו מכל קצוות העולם, הופך אותה בעייני למקור השראה מעולה ומפרה אותי בעבודת הצילום. בכלל, אני חובב תרבויות וארצות ותמיד הצצה לסיפורים מעניינים מרחבי העולם משרה עלי מוזה לצילום מעניין או לאיזו הברקה מקצועית.

ממליץ לכם בחום.

IMG_0174-copy