גם אתם יכולים לקבל תמונה מקצועית ומחמיאה שתייצג אתכם באינטרנט, בפרסומים מקצועיים ואפילו בפייסבוק,

פעם רק למנכ"לים וחברי כנסת היתה תמונת פורטרט מקצועית של עצמם, תמונה מכובדת שבה הם נראו במיטבם, ובדרך כלל גם מאוד רצינים. כל השאר הסתפקו בתמונה מהחתונה (שלהם או של השכן) או שקיוו שהתמונה שצילמו בטלפון תצליח להסתיר את כל הפגמים.

פורטרט שצולם עבור דנונה. צילום: שלומי ארביב

אבל היום כמעט כל אחד צריך תמונה ייצוגית כזו: לאתר האינטרנט, לשים ליד מאמר מקצועי, לעמוד הפייסבוק הפרטי או העסקי או אולי לאתר היכרויות.

כצלם, אחת החוויות המעניינות שהיו לי בהקשר הזה הם הצילומים שערכתי לפני כמה שנים לאריזות של יוגורט דנונה, שבמסגרתם צילמנו אנשים מין היישוב שלא היו צריכים להיות דוגמנים, אבל היו צריכים לשדר את הסיפור שלהם מעבר לעדשה. זוכרים את האריזות הללו? הן היו כל כך מיוחדות שהתמונות הופיעו גם על שלטי חוצות והמצולמים הפכו לסלבס בין לילה.

מה לעשות, לא כולנו דוגמנים. אלוהים לא חנן את כל האנשים במראה מושלם, חיוך של משחת שיניים וגוף שמוכן לדגמן ביקיני בכל עת, אבל לכל אחד יש סיפור. לכל אחד יש זווית שמוציאה אותו הכי טוב, חיוך מסויים שגורם למי שרואה את התמונה להרגיש הוא לא רואה פלקט ריק מתוכן אלא אדם, כזה שיש לו מה להגיד ומעניין להכיר אותו.

בשנים האחרונות עברו בסטודיו מצולמים רבים שהגיעו לצילומי פורטרט, ממנהלי סניפי בנק של בנק לאומי דרך אנשי עסקים ועד יזמי הייטק. אין ספק, מנהל סניף בנק לא צריך את אותה תמונה שצריך יזם עם סטארט אפ ואפילו אותו יזם צריך תמונה אחת למשקיעים שבה הוא מכובד ועסקי, ואחרת לבלוגים הטכנולוגים, שמחפשים את האדם והתחביבים שמאחורי הטייטל.

חשוב להבין: זה לא לעמוד מול מצלמה ולחייך. הנסיון לימד אותי שהחלק החשוב ביותר הוא להשתחרר מול המצלמה ולמצוא את הדרך להוציא מכל אחד את התמונה המתאימה לו ביותר.

 שלומי ארביב

תמיד יש אפשרות להגיע לסטודיו לצילום כזה באופן עצמאי ועכשיו אני שמח להשיק אפשרות נוספת: להגיע לצילום כחלק מיום מרוכז שנערך בסטודיו פעמיים בחודש. במהלך יום כזה מצולמים בסטודיו מספר אנשים, כל אחד מוזמן לשעה שהיא רק שלו, עובר איפור קל, מצולם, בוחר את התמונות שהכי אהב ורוצה שיעברו עיבוד ומשוחרר לדרכו. במהלך יום כזה תמיד אפשר ומומלץ להרים טלפון גם אם לא קבעתם מראש ולראות, אולי יש חור בלוח הזמנים שמתאים לכם. הכל הרבה פחות פורמלי, וגם המחיר בהתאם.

התאריך הקרוב: צרו קשר לפרטים

לתיאום:

שלומי: 052-8727374

טובי: 052-2929738