המותג המצליח של שטראוס עלית התחדש באריזות יפות וטעימות. על ארבעה ימי צילום שוקולד בסטודיו

שוקולד פרה הוא אחד המותגים המוכרים בארץ, ולא משנה כמה מותגים נייבא מחו"ל, עדיין תישאר לו פינה מיוחדת בלב. עשיתי ניסוי קטן ושאלתי מסביב. מתברר שפשוט לכל אחד יש זיכרון בלב שקשור לשוקולד הזה. שנים רבות מזוהה הפרה עם קו מוצרי השוקולד המצליח בישראל מבית שטראוס עלית והמותג עוד מתרחב כאשר למשפחה מצטרפים טעמים חדשים.

כמו שאפשר לדמיין, החלטה על אריזות חדשות לקו מוצרים מצליח כל כך הן היא לא פשוטה וגם תהליך העבודה על האריזות החדשות ארך מספר פגישות עבודה לאורך כמה ימים.

אחרי שהוחלטו הקונספטים לכל אריזות המותג שצולמו מחדש, נסגרנו בסטודיו למספר ימים עם כמויות גדולות של שוקולד. בצוות הכייפי היו מעיין רשף משייק דיזיין והמעצבת עינב ואיתנו ליאור משטראוס, אורחים נוספים ואני כמובן. הישר מהמפעל הגיעו אריזות תעשייתיות מיוחדות עם שוקולד בכל הטעמים וכולנו התאפקנו יפה מאוד לטובת המטרה המשותפת.

אני לא אפתיע אם אומר שמדובר בעבודת נמלים. המון קלוז אפים והתעסקות בלתי נגמרת עם שתי קוביות שוקולד כדי להוציא את הפריים המדוייק מאובייקט כל כך קטן. כמובן שצילמנו בעזרת עדשות מיוחדות למטרה זו. כמו תמיד אצלי בחרתי בעדשה של חברת קנון. חלק גדול מהעבודה היה להאיר את קוביות השוקולד נכון, כך שכל קוביה תיראה כמו יהלום יוקרתי ועדיין יתקבל מראה נקי וטעים, שיעשה חשק לאכול מהאריזה.

במקביל לצילומים נעשו בסטודיו כל עיבודי המחשב כחלק מתהליך העבודה כדי לעמוד ביעדים ובזמנים בפרוייקט המורכב הזה. למעשה, כל הזמן עבדו בסטודיו לפחות שתי תחנות בו זמנית: גם הצילום וגם עמדת עיבודי המחשב. לפעמים, גם עמדת המחשב השנייה נכנסה לתפקוד, והחומרים זרמו ללא הפסקה.

כל צלם חולם על פרוייקט כזה, והיה לי העונג לקחת בו חלק. אחרי הכל קשה מאוד לסרב לכאלה רעיונות, צוות וכאלה כמויות של שוקולד.

אריזות חדשות לשוקולד פרה